Lihastreeningud

BODYPUMP®

LesMills litsentseeritud rühmatreening, mis on suunatud lihasvastupidavuse arendamisele. Kasutatakse kergeid kuni mõõdukaid raskusi, aga tehakse palju kordusi. Vahendistest on kasutusel kangid, kettad, hantlid ja stepipingid ning töötatakse läbi kogu lihaskond. Treening sobib nii meestele kui naistele, alustajatele kui edasijõudnutele, sest raskuseid saab valida. Treening lõpeb venitusharjutustega. Kui sulle ei meeldi üksi jõusaalis treenida, siis see tund on sinu jaoks!

BODYPUMP® + Venitus tunni lõpus on pikem venitusosa.

TREENER: STANISLAV ZURBENKO

 

Lihastreening

Treening algab korraliku soojendusega. Tunni vältel treenitakse süsteemselt kogu keha suuremaid lihasrühmi. Tempo on mõõdukas ja üldjuhul saab harjutuste raskusastet ise valida (muuta raskusi või valida erinevate variatsioonide vahel), kasutatakse erinevaid vahendeid. Sobib suurepäraselt alustajatele ja neile, kes soovivad kogeda mõnusat rühma energiat ning saada motivatsiooni koos treenides. Treening lõpeb lihaseid taastava venitusega.

TREENER: MONIKA KRILLO, ESKO TÕNISSON, AGNES - GERTRUD AAVASTE

 

NTC

Nike Training Club on ÜKT (üldkehaline treening) stiilis rühmatreening, mis on inspireeritud spordist ja tippsportlaste poolt kasutatavatest harjutustest. Süsteem, mis on välja töötatud Nike parimate treenerite poolt, julgustab sportlasi* teadlikumalt treenima ning väärtustama puhkuse ning lihashoolduse olulisust treeningprotsessis.
Treeningute käigus kasutatakse erinevaid vahendeid (hantlid, sangpommid, vahurullid, matid, kummilindid, kettad, kangid jm), enamus harjutused on sooritatud treenides kasutades oma keharaskust ning igal sportlasel* on võimalus valida kas kergema või raskema harjutuse vahel. Nike Training Club tundides on au sees tiimitunnetuse arendamine, seetõttu kasutatakse sageli ka paarisharjutusi ning gruppides töötamist, kas siis ringtreeningu** või mõne muu formaadi näol. Iga treening keskendub ühele kolmest suunast: Endurance (Vastupidavus), Strength (Jõud), Mobility (Liikuvust parandav treening). Kuigi iga treening on kindlama fookusega ühe suuna arenamisele, on tervik piisavalt kombineeritud, et saaksid efektiivse kogu-keha treeningu. Osalema on oodatud iga treenituse tasemega sportlased* - treener leiab alati harjutusest lihtsama ning raskema variandi.
*kui Sul on keha, siis oled Sa sportlane
**Ringtreening - treening, kus kasutatakse mitmeid abivahendeid sooritamaks harjutusi südamelihase vastupidavuse tõstmiseks. Harjutustest ehk nö "jaamadest" moodustub ring, mida läbitakse treeningu jooksul 2-3 korda ning igat harjutust sooritatakse 45sek - 1min. Treeningu formaat võimaldav kõigil treenida vastavalt oma füüsilisele tasemele ning soovitud kiirusele.

 

TREENER: EVALIIS SEILER, PAULA PIHELGAS

 

Ringtreening

Ringtreening on mitmekülgne treening, kus muusika saatel sooritatakse harjutusi erinevates jaamades. Enamasti vahelduvad rahulikumad lihasvastupidavusharjutused intensiivsemate võhma harjutustega. Harjutuste mitmekesistamiseks kasutatakse erinevaid lisavahendeid: stepipinke, hantleid, kummilinte, kange jms. Tund algab harjutuste tutvustamisega, millele järgnevad kergemad soojendusharjutused, peale mida läbitakse treeningringe 3 korda. Tund lõpetatakse venitus- ja lõdvestusharjutustega.  Treening arendab mitmekülgselt kogu kere lihaseid ja sobib kõigile harrastajaile igas vanuses ja füüsilises vormis, kuna igat harjutust saab sooritada endale jõukohase koormuse ja tempoga. 

TREENER: MARGIT LAEV

 

Ringtreening jõusaalis

Jõusaalis läbi viidav treening algab 10-15 minutilise soojendusega kardiomasinatel või saalis. Pärast seda tutvustatakse tunnis tehtavaid harjutusi, mida on kokku 8-10 ja mida sooritatakse ringtreeningu meetodil 3 korda. Koormust saab kogu keha, kuid igas treeningus keskendutakse lisaks mõnele suuremale lihasrühmale, kerelihaseid treenitakse igal korral. Tund lõpeb venitustega. Treening on kõike muud kui üksluine -  vahenditena kasutatakse nii masinaid, vabu raskuseid kui ka oma keha raskust. Raskused on reguleeritavad vastavalt treenituse tasemele, seega sobib tund kõigile. Treener annab muuhulgas põgusa ülevaate ka jõusaalitreeningust üldiselt, mis annab aluse ka hilisemaks iseseisvaks treeninguks. Seega kõik, kes pole ehk varem söandanud jõusaali samme seada, tulge!

TREENERID: MONIKA KRILLO, ESKO TÕNISSON