Lihastreeningud

BODYPUMP®

LesMills litsentseeritud rühmatreening, mis on suunatud lihasvastupidavuse arendamisele. Kasutatakse kergeid kuni mõõdukaid raskusi, aga tehakse palju kordusi. Vahendistest on kasutusel kangid, kettad, hantlid ja stepipingid ning töötatakse läbi kogu lihaskond. Treening sobib nii meestele kui naistele, alustajatele kui edasijõudnutele, sest raskuseid saab valida. Treening lõpeb venitusharjutustega. Kui sulle ei meeldi üksi jõusaalis treenida, siis see tund on sinu jaoks!

BODYPUMP® + Venitus tunni lõpus on pikem venitusosa.

TREENER: STANISLAV ZURBENKO, AGNES-GERTRUD AAVASTE

 

Kõht/Selg

Lihastreening, mis keskendub kõhulihaste ja seljalihaste treenimisele. Kasutame erinevaid abivahendeid - raskused, kummilindid, bosud. Kui sul on soov lisakas tavapärasele lihastreeningule veel kõhu ja selja piirkonda lisaks treenida, siis see treening on sulle. Lõpetame venitusharjutustega.

TREENER: MARGIT LAEV, MARLENE ALTMÄE

 

Lihastreening

Treening algab korraliku soojendusega. Tunni vältel treenitakse süsteemselt kogu keha suuremaid lihasrühmi. Tempo on mõõdukas ja üldjuhul saab harjutuste raskusastet ise valida (muuta raskusi või valida erinevate variatsioonide vahel), kasutatakse erinevaid vahendeid. Sobib suurepäraselt alustajatele ja neile, kes soovivad kogeda mõnusat rühma energiat ning saada motivatsiooni koos treenides. Treening lõpeb lihaseid taastava venitusega.

TREENER: MONIKA KRILLO, MARGIT LAEV, AGNES - GERTRUD AAVASTE, MAI BUSCHMANN

 

Multifitness

Kindel treeninggrupp kuni 8 liikmelises rühmas. Sind ootab professionaalne treener ning toetavad treeningkaaslased, mis teeb kokku väga muheda kombo. Treeningud on mitmekülgsed ja arendavad sinu füüsilist võimekust. Lisaks kehalisele tegevusele keskendume ka tervislikku eluviisi toetavale mõtteviisile. Siin treeningul saad endale eesmärke seada ja nendeni ka jõuda!
Multifitnessi rühmas saab treenida igaüks – sõltumata vanusest, soost, eelnevast treenitusest. Kõik harjutused on kohaldatavad vastavalt treenija võimetele ja eripäradele. Treeningajad lepitakse kokku jooksvalt.

Rühmaga liitumiseks võta ühendust treeneriga esko.tonisson@emu.ee või telefonil 53808778

TREENER: ESKO TÕNISSON

 

Ringtreening jõusaalis

Jõusaalis läbi viidav treening algab 10-15 minutilise soojendusega kardiomasinatel või saalis. Pärast seda tutvustatakse tunnis tehtavaid harjutusi, mida on kokku 8-10 ja mida sooritatakse ringtreeningu meetodil 3 korda. Koormust saab kogu keha, kuid igas treeningus keskendutakse lisaks mõnele suuremale lihasrühmale, kerelihaseid treenitakse igal korral. Tund lõpeb venitustega. Treening on kõike muud kui üksluine -  vahenditena kasutatakse nii masinaid, vabu raskuseid kui ka oma keha raskust. Raskused on reguleeritavad vastavalt treenituse tasemele, seega sobib tund kõigile. Treener annab muuhulgas põgusa ülevaate ka jõusaalitreeningust üldiselt, mis annab aluse ka hilisemaks iseseisvaks treeninguks. Seega kõik, kes pole ehk varem söandanud jõusaali samme seada, tulge!

TREENERID: MONIKA KRILLO