Keha ja meele treeningud

Pilates

Pilates on rahulik ja mõõdukas treening, mis annab regulaarsel treenimisel hea rühi, painduvuse ja tasakaalu. Arendab lihaste jõudu, sidemete elastsust ja koordinatsiooni. Pilatese tehnikal põhinevad harjutused tugevdavad eelkõige kerelihaseid, samas on haaratud töösse ka kogu keha lihased. Sobib neile, kes soovivad jõudu ja toonust ilma suuri lihaseid kasvatamata ning kellel on vastumeelt koordinatsiooni nõudvad liikumiskombinatsioonid ning jooksu- ja hüplemisharjutused.

TREENER: MONIKA KRILLO

Ashtanga Yoga English

Ashtanga Inspired for Beginners class  is a led class that starts with Sun Salutations A and B. We will work through modified standing and seated postures in Ashtanga Primary series accompanied by Ujjay breath and mindful movement. Focus is on enjoying the process and staying with the breath.

TREENER: ELISE SCHNEIDER

bodyBALANCE®

BodyBalance on LesMills kontsepttundide hulka kuuluv treening, mis baseerub jooga, Tai Chi ja Pilatese harjutustel, mida sooritatakse inspireerivate muusikapalade saatel. Kogu treeningu jooksul pööratakse erilist tähelepanu hingamisele ning õigele tehnikale.Treening arendab painduvust ja tasakaalu, parandab rühti, tugevdab lihaseid ning vähendab lihaspinget ja stressi. Treening sobib nii algajale kui ka edasijõudnule, kuna alati saab valida endale sobiva raskusastmega harjutuse variandi. Tund lõppeb meditatsiooniga, mis tagab trennist lahkudes lõõgastunud ning rahuloleva meeleolu.

TREENER: SASKIA VUNK

Joogavõimlemine

Rahulik tund, kus kasutatakse elemente erinevatest body&mind tundidest (flow joogast, klassikalisest joogast, pilatesest, tai chist jne). Kere- ja süvalihaste harjutused vahelduvad nii dünaamiliste kui ka staatiliste venitustega. Treening toimub mõnusa muusika saatel. Treening sobib kõigile - meestele ja naistele, algajatele ja edasijõudnutele. Treening toimub sokkides või paljajalu.

TREENER: AGNES-GERTRUD AAVASTE

bodyART®Training

Treening baseerub traditsionaalse hiina meditsiini viiel elemendil. Inimest treenitakse kui ühtset, nii keha kui vaimu. Kõik harjutused on loodud nii, et hõlmavad endas jõu, painduvuse ja tasakaalu elemente. Järjepidevalt treenides saavutatakse positiivne efekt keha stabiilsuse ja koordinatsiooni osas ning paraneb kehahoiak, suureneb üldine heaolu. Selle treeninguga saab ennetada seljavalu ja maandada stressi. Regulaarsel treenimisel saavutatakse sportlik kehaehitus ning tunnetatakse suuremat jõudu ja vitaalsust ka igapäevaelus. Treening toimub paljajalu.

TREENER: EVALIIS SEILER, MAI BUCHMANN

Rullitund

Rullitunni eesmärgiks on lihaste ja kogu keha ainevahetuse parandamine, samuti lihaspingega kaasnevate vigastuste vältimine. Vahtrulliga rullimine aitab treeninguga lihastesse kogunenud jääkained ja mürgid sealt eemaldada ning taastada lihaste normaalne talitlus. Eelkõige mõjutame rullimisega fastsiat, mis ümbritseb meie lihaseid. Nagu ka massaaž, aitab rullimine lihastel taastuda, saada elastsemaks ja parandab nende ainevahetust. Tunnis kasutame tennisepalle ja vahtrulle. Lihashoolduse tund toimub rahuliku muusika saatel ja sobib nii tõsisemale sporditegijale kui ka harrastajatele. Tule tundi mugavas sportlikus riietuses ja sokkis. NB tund ei sobi 1. trimestri rasedatele, südame- ja veresoonkonna haigustega inimestele, veenilaiendite või luupatoloogiate all kannatavatele inimestele.

TREENER: EVALIIS SEILER

Seljatreening

Treening algab  liikuvusharjutustega seljale, edasi treenitakse kerelihaseid, pööratakse suurt rõhku ka süvalihastele, et lülisambale kõige lähemal paiknevad lihased oleks tugevad. Tempo on rahulik ja koormust saab ise reguleerida. Tund lõpeb lõdvestus- ja venitusharjutustega. Treening sobib nii meestele kui naistele, nii algajatele kui ka edasijõudnutele. Treening toimub sokkides või paljajalu.                 

TREENER: MONIKA KRILLO

 

Venitamine

Mõnus ja rahulik tund, kus sooritatakse dünaamilisi ja staatilisi venitusharjutusi kogu keha suurematele lihastele. Aitab leevendada ja ennetada kestvatest sundasenditest tingitud luu- ja lihaskonna vaevusi. Regulaarse venitamise tulemusena paraneb verevarustus, liigeseliikuvus ja painduvus. Sobib igas vanuses ja füüsilises vormis inimestele. Treening toimub sokkides või paljajalu. Venitamine on lõõgastav ja rahustav.

TREENER: MARLENE ALTMÄE

 

Yin jooga

Yin jooga on nii füüsiliselt kui ka vaimselt sügavalt lõõgastav ja rahustav joogatund. Tegemist on pigem staatilise joogaga, kus hoiame iga asendit 3-5 minutit ning mõnikord isegi pikemalt, seejuures lihaseid minimaalselt kasutades. Pikalt ja lõdvestunult asendites püsides avaldame õrnalt mõju keha sügavatele kudedele ja liigestele, et toetada nende painduvust ning energia liikumist kogu kehas. Samas anname endale pikalt hingates võimaluse märgata ja vabaneda kehas ja meeles esinevatest pingetest. Yin jooga tund sobib nii algajale kui ka kogenud joogatajale ning eriti kasulik on tund neile, kes vajavad aktiivse füüsilise või vaimse igapäevase elu tasakaalustamiseks mõnusalt rahustavat treeningut. Tunnis on kõige mõnusam osaleda mugavates ja pehmetes riietes, hästi sobivad näiteks pikad retuusid. Kaasa võiks võtta ka õhukese kampsuni ning sokid.

TREENER: ELISE SCHNEIDER