Keha ja meele treeningud

bodyART®

Treening baseerub traditsionaalse hiina meditsiini viiel elemendil. Inimest treenitakse kui ühtset, nii keha kui vaimu. Kõik harjutused on loodud nii, et hõlmavad endas jõu, painduvuse ja tasakaalu elemente. Järjepidevalt treenides saavutatakse positiivne efekt keha stabiilsuse ja koordinatsiooni osas ning paraneb kehahoiak, suureneb üldine heaolu. Selle treeninguga saab ennetada seljavalu ja maandada stressi. Regulaarsel treenimisel saavutatakse sportlik kehaehitus ning tunnetatakse suuremat jõudu ja vitaalsust ka igapäevaelus. Treening toimub paljajalu.

TREENER: EVALIIS SEILER, MAI BUCHMANN

 

Hatha jooga

Hatha jooga tundi alustame sissejuhatava osaga, kus paneme energia läbi hingamise ning rahuliku liikumise kehas voolama. Tunni teises osas liigume läbi põhiliste hatha jooga asendite, keskendudes nii kehalisele kui ka vaimsele tugevusele, tasakaalule ja painduvusele. Põhirõhu seame asendite korrektsele loomisele, hoidmisele ja lõpetamisele. Tunni viimases osas jääme maadligi, püsides pikemalt lõdvestavates ja rahustavates asendites, et kinnistada tehtud harjutuste mõju ning tasakaalustada keha ja meel. Tempo on aeglane ning sobib nii algajale kui ka kogenud joogatajale. 

TREENER: KAIRI LAIAPEA

 

Nike Training Club MOBILITY

Keha liikuvust ja stabiilsust parandav treening, mis sobib algajale, kesktasemele ja edasijõudnule.
NTC MOBILITY on pigem madala intensiivsusega treening ning keskendub keha liikuvuse, painduvuse ning stabiilsuse parandamisele, mis omakorda aitavad sul liikuda igapäevaelus lihtsama vaevaga ning sooritada hõlpsamalt ka keerukamaid füüsilisi treeningul tehtavaid harjutusi. Treeningus kasutatakse nii oma keharaskust kui ka lahtisi raskusi, kummilinte, foamrollimist, staatilist ja dünaamilist venitust, reaktsiooniharjutusi ning pannakse proovile ka oma tasakaal. Läbi erinevate harjutuste on treeningu peamiseks eesmärgiks suurendada igapäevaelus enim koormust saavate liigeste liikuvusulatust (eriti just puusa- ja õlaliigesed) ning stabiilsust. Selleks, et toimuks keha positiivne areng on liigutuse ulatusel oluline roll - paljud suurepärased jõuharjutused tahavad meie kehalt võimalust liikuda valutult ja pingevabalt, ning see ongi see, millega MOBILITY treeningutes peamiselt tegeleme.

TREENER: EVALIIS SEILER

 

POP Pilates®

POP Pilates® on intensiivne kogu keha hõlmav treening, kus keskendutakse peamiselt süvalihastele. Liigutused ja põhimõtted pärinevad klassikalisest pilatesest, kuid POP Pilatese® tunni ülesehituse muudab eriliseks harjutuste toimumine popmuusika saatel, mistõttu on tund justkui tants matil. Treening toimub sokkides või paljajalu.

TREENER: MARIA MURUMETS

 

Seljatreening

Treening algab  liikuvusharjutustega seljale, edasi treenitakse kerelihaseid, pööratakse suurt rõhku ka süvalihastele, et lülisambale kõige lähemal paiknevad lihased oleks tugevad. Tempo on rahulik ja koormust saab ise reguleerida. Tund lõpeb lõdvestus- ja venitusharjutustega. Treening sobib nii meestele kui naistele, nii algajatele kui ka edasijõudnutele. Treening toimub sokkides või paljajalu.                 

TREENER: MARGIT LAEV, MONIKA KRILLO

 

Venitamine

Mõnus ja rahulik tund, kus sooritatakse dünaamilisi ja staatilisi venitusharjutusi kogu keha suurematele lihastele. Aitab leevendada ja ennetada kestvatest sundasenditest tingitud luu- ja lihaskonna vaevusi. Regulaarse venitamise tulemusena paraneb verevarustus, liigeseliikuvus ja painduvus. Sobib igas vanuses ja füüsilises vormis inimestele. Treening toimub sokkides või paljajalu. Venitamine on lõõgastav ja rahustav.

TREENER: MARLENE ALTMÄE

 

Yin jooga

Yin jooga on nii füüsiliselt kui ka vaimselt sügavalt lõõgastav ja rahustav joogatund. Tegemist on pigem staatilise joogaga, kus hoiame iga asendit 3-5 minutit ning mõnikord isegi pikemalt, seejuures lihaseid minimaalselt kasutades. Pikalt ja lõdvestunult asendites püsides avaldame õrnalt mõju keha sügavatele kudedele ja liigestele, et toetada nende painduvust ning energia liikumist kogu kehas. Samas anname endale pikalt hingates võimaluse märgata ja vabaneda kehas ja meeles esinevatest pingetest. Yin jooga tund sobib nii algajale kui ka kogenud joogatajale ning eriti kasulik on tund neile, kes vajavad aktiivse füüsilise või vaimse igapäevase elu tasakaalustamiseks mõnusalt rahustavat treeningut. Tunnis on kõige mõnusam osaleda mugavates ja pehmetes riietes, hästi sobivad näiteks pikad retuusid. Kaasa võiks võtta ka õhukese kampsuni ning sokid.

TREENER: KAIRI LAIAPEA

YOGAFUNC

Joogatreening koos muusikaga, mis põhineb Ashtanga Vinyasa Yoga traditsionaalsetel tehnikatel (asana, hingamine, vinyasa). See ei ole aga päris traditsiooniline jooga, vaid lõbus ja efektiivne treeningmeetod neile, kes soovivad tutvust teha joogaga ilma traditsionaalsesse  jooga süsteemi väga sügavuti minemata. Regulaarsel treenimisel paraneb lihasjõud, painduvus, tasakaal, kehatunnetus ja suureneb meelerahu. Eesmärgiks on säilitada rõõm treeningust. „ Kui see ei ole lõbus, siis sa teed midagi valesti“.

TREENER: NELE KUUSMA