Keha ja meele treeningud

bodyART®

Treening baseerub traditsionaalse hiina meditsiini viiel elemendil. Inimest treenitakse kui ühtset, nii keha kui vaimu. Kõik harjutused on loodud nii, et hõlmavad endas jõu, painduvuse ja tasakaalu elemente. Järjepidevalt treenides saavutatakse positiivne efekt keha stabiilsuse ja koordinatsiooni osas ning paraneb kehahoiak, suureneb üldine heaolu. Selle treeninguga saab ennetada seljavalu ja maandada stressi. Regulaarsel treenimisel saavutatakse sportlik kehaehitus ning tunnetatakse suuremat jõudu ja vitaalsust ka igapäevaelus. Treening toimub paljajalu.

TREENER: EVALIIS SEILER, MARIT RAUK

 

Joogavõimlemine

Rahulik tund, kus kasutatakse elemente erinevatest body&mind tundidest (flow joogast, klassikalisest joogast, pilatesest, tai chist jne). Kere- ja süvalihaste harjutused vahelduvad nii dünaamiliste kui ka staatiliste venitustega. Treening toimub mõnusa muusika saatel. Treening sobib kõigile - meestele ja naistele, algajatele ja edasijõudnutele. Treening toimub sokkides või paljajalu.

TREENER: AGNES - GERTRUD AAVASTE

 

Lihashooldus

Lihashoolduse tunni eesmärgiks on lihaste ja kogu keha ainevahetuse parandamine, samuti lihaspingega kaasnevate vigastuste vältimine. Vahtrulliga rullimine aitab treeninguga lihastesse kogunenud jääkained ja mürgid sealt eemaldada ning taastada lihaste normaalne talitlus. Eelkõige mõjutame rullimisega fastsiat, mis ümbritseb meie lihaseid. Nagu ka massaaž, aitab rullimine lihastel taastuda, saada elastsemaks ja parandab nende ainevahetust. Tunnis kasutame tennisepalle ja vahtrulle. Lihashoolduse tund toimub rahuliku muusika saatel ja sobib nii tõsisemale sporditegijale kui ka harrastajatele. Tule tundi mugavas sportlikus riietuses ja sokkis. NB tund ei sobi 1. trimestri rasedatele, südame- ja veresoonkonna haigustega inimestele, veenilaiendite või luupatoloogiate all kannatavatele inimestele.

TREENER: EVALIIS SEILER

Pilates Fit

Peamiselt süvalihastreening, kus põhiliselt on kasutusel pilatese harjutusvara aga lisaks on funktsionaalse treeningu elemente ning liikuvus- ja venitusharjutusi. Suur rõhk on hingamise sidumisel pingutusega. Rahulikus tempos ja mõtestatud treening, kus iga osaleja saab liikuda enda võimete kohaselt. Treening toimub sokkides või paljajalu.

TREENER: MARGIT LAEV

 

POP Pilates®

POP Pilates® on intensiivne kogu keha hõlmav treening, kus keskendutakse peamiselt süvalihastele. Liigutused ja põhimõtted pärinevad klassikalisest pilatesest, kuid POP Pilatese® tunni ülesehituse muudab eriliseks harjutuste toimumine popmuusika saatel, mistõttu on tund justkui tants matil. Treening toimub sokkides või paljajalu.

TREENER: MARIA MURUMETS

 

Seljatreening

Treening algab  liikuvusharjutustega seljale, edasi treenitakse kerelihaseid, pööratakse suurt rõhku ka süvalihastele, et lülisambale kõige lähemal paiknevad lihased oleks tugevad. Tempo on rahulik ja koormust saab ise reguleerida. Tund lõpeb lõdvestus- ja venitusharjutustega. Treening sobib nii meestele kui naistele, nii algajatele kui ka edasijõudnutele. Treening toimub sokkides või paljajalu.                 

TREENER: MARGIT LAEV, MONIKA KRILLO

 

Venitamine

Mõnus ja rahulik tund, kus sooritatakse dünaamilisi ja staatilisi venitusharjutusi kogu keha suurematele lihastele. Aitab leevendada ja ennetada kestvatest sundasenditest tingitud luu- ja lihaskonna vaevusi. Regulaarse venitamise tulemusena paraneb verevarustus, liigeseliikuvus ja painduvus. Sobib igas vanuses ja füüsilises vormis inimestele. Treening toimub sokkides või paljajalu. Venitamine on lõõgastav ja rahustav.

TREENER: MARLENE ALTMÄE

 

YOGAFUNC

Joogatreening koos muusikaga, mis põhineb Ashtanga Vinyasa Yoga traditsionaalsetel tehnikatel (asana, hingamine, vinyasa). See ei ole aga päris traditsiooniline jooga, vaid lõbus ja efektiivne treeningmeetod neile, kes soovivad tutvust teha joogaga ilma traditsionaalsesse  jooga süsteemi väga sügavuti minemata. Regulaarsel treenimisel paraneb lihasjõud, painduvus, tasakaal, kehatunnetus ja suureneb meelerahu. Eesmärgiks on säilitada rõõm treeningust. „ Kui see ei ole lõbus, siis sa teed midagi valesti“.

TREENER: PAULA JOANNA PIHELGAS