Aeroobsed ja lihtsamad treeningud

Lihtne ja tõhus

Lihtsa ülesehitusega tund, mille eesmärgiks on põletada rasvu ning anda toonust ka lihastele. Tund algab soojendusega, millele järgnevad kolmest blokist koosnevad treeningtsüklid. Iga blokk koosneb liikuvast osast, lisaks erinevatele suurematele lihasgruppidele suunatud jõuharjutustest. Treeningu muudavad huvitavamaks ja tõstavad koormust erinevad abivahendeid -  BOSU, stepipingid, hantlid, kummilindid jne. Tunni teeb LIHTSAKS sammukombinatsioonide puudumine ning sobib nii meestele kui naistele olenemata vanusest! Treening lõpeb lihaseid taastava venitusega.

TREENERID: AGNES - GERTRUD AAVASTE, MONIKA KRILLO, MAI BUSCHMANN

 

Retroburn

Pikema aeroobse osaga  tõhus treening, kus tehakse lihtsaid liikumiskombinatsioone, mis on kergesti järgitavad. Retroburn on efektiivne kalorite kulutaja, mis toimub laheda retro muusika saatel, tagades mõnusa nostalgilise emotsiooni.  Tunni teine pool koosneb lihasvastupidavusharjutustest, mis on suunatud probleemsematele piirkondadele (kõht, selg, tuhar jne), kasutatakse ka erinevaid abivahendeid.

TREENER: MONIKA KRILLO

Step Fit

Treeningu lahutamatuks osaks on stepipink ja hea muusika. Tund algab soojendusega (5 min), millele järgneb kava õppimine (25-30 min). Sammukombinatsioonid on kerge kuni keskmise raskusastmega, liigume nii stepipingi ümber, peal kui üle. Tunni teises pooles (10-15 min) treenime käsi, kõhtu ja selga. Lõpetame venitusega. Ära karda proovida - kõik on kunagi alustanud!

TREENER: MARGIT LAEV