Tugevad või keerukamad treeningud

Nike Training Club Endurance

Nike Training Club on ÜKT (üldkehaline treening) stiilis rühmatreening, mis on inspireeritud spordist ja tippsportlaste poolt kasutatavatest harjutustest. Süsteem, mis on välja töötatud Nike parimate treenerite poolt, julgustab sportlasi* teadlikumalt treenima ning väärtustama puhkuse ning lihashoolduse olulisust treeningprotsessis.
Treeningute käigus kasutatakse erinevaid vahendeid (hantlid, sangpommid, vahurullid, matid, kummilindid, kettad, kangid jm), enamus harjutused on sooritatud treenides kasutades oma keharaskust ning igal sportlasel* on võimalus valida kas kergema või raskema harjutuse vahel. Nike Training Club tundides on au sees tiimitunnetuse arendamine, seetõttu kasutatakse sageli ka paarisharjutusi ning gruppides töötamist, kas siis ringtreeningu** või mõne muu formaadi näol. Iga treening keskendub ühele kolmest suunast: Endurance (Vastupidavus), Strength (Jõud), Mobility (Liikuvust parandav treening). Kuigi iga treening on kindlama fookusega ühe suuna arenamisele, on tervik piisavalt kombineeritud, et saaksid efektiivse kogu-keha treeningu. Osalema on oodatud iga treenituse tasemega sportlased* - treener leiab alati harjutusest lihtsama ning raskema variandi.
*kui Sul on keha, siis oled Sa sportlane
**Ringtreening - treening, kus kasutatakse mitmeid abivahendeid sooritamaks harjutusi südamelihase vastupidavuse tõstmiseks. Harjutustest ehk nö "jaamadest" moodustub ring, mida läbitakse treeningu jooksul 2-3 korda ning igat harjutust sooritatakse 45sek - 1min. Treeningu formaat võimaldav kõigil treenida vastavalt oma füüsilisele tasemele ning soovitud kiirusele.

TREENER: EVALIIS SEILER

Tabata

Tabata on Jaapani spordiprofessori Izumi Tabata poolt loodud kõrge intensiivsusega intervalltreening (HIIT). Tund algab soojendusega. Sellele järgneb põhiosa, mille käigus vahelduvad intensiivsed harjutused lühikeste puhkepausidega. Tund lõpeb venitusega.
Treening  tõstab ainevahetuse kiirust järgnevaks 48 tunniks. 
Tund ei ole sobiv neile, kellel on südame- ja veresoonkonna haigusi.

TREENER: ANNI KABRAL

Jumping® Fitness

Jumping® Fitness on unikaalne treening, mida viiakse läbi spetsiaalselt treeningu tarbeks välja töötatud Jumping® PROFI batuutidel. Treening on 3 korda intensiivsem kui jooksmine, kuid samas väga lõbus. Jumping® on kombinatsioon aeglastest ja kiiretest hüpetest, traditsioonilistest aeroobika sammude variatsioonidest ja dünaamilisest kiirus- ja jõuspordielementidest. Pidevad gravitatsioonilised muutused ning harjutuste mitmekesisus tingivad selle, et korraga on töös enam kui 400 lihast ning treening tugevdab kogu keha. Tunni lõpuosas tehakse ka jõuharjutusi. Tund lõppeb mõnusa lõdvestuse ja venitustega.

1. Parandab vastupidavust 
2. Treenib süvalihaseid
3. Parandab koordinatsiooni ja tasakaalu
4. Säästab liigeseid (sobib hästi neile, kes kõval pinnal hüpata ei saa)
5. Vähendab tselluliiti
6. Aitab ennetada osteoporoosi
7. Vähendab stressi, sest see on lihtsalt nii lõbus!

TREENER: ANNI KABRAL