Tugevad või keerukamad treeningud

Nike Training Club Endurance

Nike Training Club on ÜKT (üldkehaline treening) stiilis rühmatreening, mis on inspireeritud spordist ja tippsportlaste poolt kasutatavatest harjutustest. Süsteem, mis on välja töötatud Nike parimate treenerite poolt, julgustab sportlasi teadlikumalt treenima ning väärtustama puhkuse ning lihashoolduse olulisust treeningprotsessis.  
Tegemist on kogu keha vastupidavustreeninguga, mis sobib nii algajale, kesktasemele kui ka edasijõudnule
Nike Training Club ENDURANCE treeningul kasutatakse keskmisest rohkem hüppeharjutusi ja mitmesuunalisi liikumisi, raskusena pigem oma keharaskust ja 'hantlina' paarilist. Tegemist on HIT (high intensity training) stiilis intervalltreeninguga, mille käigus arendame kiirust, vastupidavust ning koordinatsiooni vaheldades aktiivset tööd puhkepausidega.

TREENER: EVALIIS SEILER

Tabata

Tabata on Jaapani spordiprofessori Izumi Tabata poolt loodud kõrge intensiivsusega intervalltreening (HIIT). Tund algab soojendusega. Sellele järgneb põhiosa, mille käigus vahelduvad intensiivsed harjutused lühikeste puhkepausidega. Tund lõpeb venitusega.
Treening  tõstab ainevahetuse kiirust järgnevaks 48 tunniks. 
Tund ei ole sobiv neile, kellel on südame- ja veresoonkonna haigusi.

TREENER: ANNI KABRAL

Jumping® Fitness

Jumping® Fitness on unikaalne treening, mida viiakse läbi spetsiaalselt treeningu tarbeks välja töötatud Jumping® PROFI batuutidel. Treening on 3 korda intensiivsem kui jooksmine, kuid samas väga lõbus. Jumping® on kombinatsioon aeglastest ja kiiretest hüpetest, traditsioonilistest aeroobika sammude variatsioonidest ja dünaamilisest kiirus- ja jõuspordielementidest. Pidevad gravitatsioonilised muutused ning harjutuste mitmekesisus tingivad selle, et korraga on töös enam kui 400 lihast ning treening tugevdab kogu keha. Tunni lõpuosas tehakse ka jõuharjutusi. Tund lõppeb mõnusa lõdvestuse ja venitustega.

1. Parandab vastupidavust 
2. Treenib süvalihaseid
3. Parandab koordinatsiooni ja tasakaalu
4. Säästab liigeseid (sobib hästi neile, kes kõval pinnal hüpata ei saa)
5. Vähendab tselluliiti
6. Aitab ennetada osteoporoosi
7. Vähendab stressi, sest see on lihtsalt nii lõbus!

TREENER: ANNI KABRAL