Lihastreeningud

BODYPUMP®

LesMills litsentseeritud rühmatreening, mis on suunatud lihasvastupidavuse arendamisele. Kasutatakse kergeid kuni mõõdukaid raskusi, aga tehakse palju kordusi. Vahendistest on kasutusel kangid, kettad, hantlid ja stepipingid ning töötatakse läbi kogu lihaskond. Treening sobib nii meestele kui naistele, alustajatele kui edasijõudnutele, sest raskuseid saab valida. Treening lõpeb venitusharjutustega. Kui sulle ei meeldi üksi jõusaalis treenida, siis see tund on sinu jaoks!

BODYPUMP® + Venitus tunni lõpus on pikem venitusosa.

TREENER: STANISLAV ZURBENKO

 

Lihastreening

Treening algab korraliku soojendusega. Tunni vältel treenitakse süsteemselt kogu keha suuremaid lihasrühmi. Tempo on mõõdukas ja üldjuhul saab harjutuste raskusastet ise valida (muuta raskusi või valida erinevate variatsioonide vahel), kasutatakse erinevaid vahendeid. Sobib suurepäraselt alustajatele ja neile, kes soovivad kogeda mõnusat rühma energiat ning saada motivatsiooni koos treenides. Treening lõpeb lihaseid taastava venitusega.

TREENER: MONIKA KRILLO, ESKO TÕNISSON, AGNES - GERTRUD AAVASTE

 

N+TC

Nike+ Training Club on ÜKT (üldkehaline treening) stiilis rühmatreening, mis on inspireeritud spordist ja tippsportlaste poolt kasutatavatest harjutustest. Süsteem, mis on välja töötatud Nike parimate treenerite poolt, julgustab sportlasi* teadlikumalt treenima ning väärtustama puhkuse ning lihashoolduse olulisust treeningprotsessis. Treening kestab 45 minutit.
*kui Sul on keha, siis oled Sa sportlane

TREENER: EVALIIS SEILER, PAULA PIHELGAS

 

Ringtreening

Ringtreening on mitmekülgne treening, kus muusika saatel sooritatakse harjutusi erinevates jaamades. Enamasti vahelduvad rahulikumad lihasvastupidavusharjutused intensiivsemate võhma harjutustega. Harjutuste mitmekesistamiseks kasutatakse erinevaid lisavahendeid: stepipinke, hantleid, kummilinte, kange jms. Tund algab harjutuste tutvustamisega, millele järgnevad kergemad soojendusharjutused, peale mida läbitakse treeningringe 3 korda. Tund lõpetatakse venitus- ja lõdvestusharjutustega.  Treening arendab mitmekülgselt kogu kere lihaseid ja sobib kõigile harrastajaile igas vanuses ja füüsilises vormis, kuna igat harjutust saab sooritada endale jõukohase koormuse ja tempoga. 

TREENER: MARGIT LAEV

 

Ringtreening jõusaalis

Jõusaalis läbi viidav treening algab 10-15 minutilise soojendusega kardiomasinatel või saalis. Pärast seda tutvustatakse tunnis tehtavaid harjutusi, mida on kokku 8-10 ja mida sooritatakse ringtreeningu meetodil 3 korda. Koormust saab kogu keha, kuid igas treeningus keskendutakse lisaks mõnele suuremale lihasrühmale, kerelihaseid treenitakse igal korral. Tund lõpeb venitustega. Treening on kõike muud kui üksluine -  vahenditena kasutatakse nii masinaid, vabu raskuseid kui ka oma keha raskust. Raskused on reguleeritavad vastavalt treenituse tasemele, seega sobib tund kõigile. Treener annab muuhulgas põgusa ülevaate ka jõusaalitreeningust üldiselt, mis annab aluse ka hilisemaks iseseisvaks treeninguks. Seega kõik, kes pole ehk varem söandanud jõusaali samme seada, tulge!

TREENERID: MONIKA KRILLO, ESKO TÕNISSON