Lihastreeningud

BODYPUMP®

LesMills litsentseeritud rühmatreening, mis on suunatud lihasvastupidavuse arendamisele. Kasutatakse kergeid kuni mõõdukaid raskusi, aga tehakse palju kordusi. Vahendistest on kasutusel kangid, kettad, hantlid ja stepipingid ning töötatakse läbi kogu lihaskond. Treening sobib nii meestele kui naistele, alustajatele kui edasijõudnutele, sest raskuseid saab valida. Treening lõpeb venitusharjutustega. Kui sulle ei meeldi üksi jõusaalis treenida, siis see tund on sinu jaoks!

BODYPUMP® tunni lõpus on pikem venitusosa.

TREENER: STANISLAV ZURBENKO, AGNES-GERTRUD AAVASTE

 

Kõht/Selg/Tuhar

Lihastreening, mis keskendub kõhu-, selja- ja tuharalihaste treenimisele. Kasutame erinevaid abivahendeid - raskused, kummilindid, bosud. Kui sul on soov lisakas tavapärasele lihastreeningule veel kõhu ja selja piirkonda lisaks treenida, siis see treening on sulle. Lõpetame venitusharjutustega.

TREENER: MONIKA KRILLO

 

Nike Training Club Strength

Nike Training Club on ÜKT (üldkehaline treening) stiilis rühmatreening, mis on inspireeritud spordist ja tippsportlaste poolt kasutatavatest harjutustest. Süsteem, mis on välja töötatud Nike parimate treenerite poolt, julgustab sportlasi teadlikumalt treenima ning väärtustama puhkuse ning lihashoolduse olulisust treeningprotsessis.  
Tegemist on jõu- ja lihastreeninguga, mis sobib nii algajale, kesktasemele kui ka edasijõudnule.
Nike Training Club STRENGTH treening keskendub jõutreeningu komponentidele ehk siis rohkem lühematele seeriatele ning suurematele raskustele. Treeningu eesmärk on saada tugevamaks ning kasvatada lihasmassi kasutades nii raskusi, oma enda keharaskust kui ka paarilist. Treening on pigem rahulikuma tempoga treeninguga, mis võib aeg-ajalt vahelduda intensiivsemate intervallidega, ning keskendub suuremate raskuste tõstmisele, kandmisele ning enda liikuvana hoidmisele, tihti sooritatakse treeningut ringtrenni formaadis.

TREENER: MARLENE ALTMÄE

 

Ringtreening jõusaalis

Jõusaalis läbi viidav treening algab 10-15 minutilise soojendusega kardiomasinatel või saalis. Pärast seda tutvustatakse tunnis tehtavaid harjutusi, mida on kokku 8-10 ja mida sooritatakse ringtreeningu meetodil 3 korda. Koormust saab kogu keha, kuid igas treeningus keskendutakse lisaks mõnele suuremale lihasrühmale, kerelihaseid treenitakse igal korral. Tund lõpeb venitustega. Treening on kõike muud kui üksluine -  vahenditena kasutatakse nii masinaid, vabu raskuseid kui ka oma keha raskust. Raskused on reguleeritavad vastavalt treenituse tasemele, seega sobib tund kõigile. Treener annab muuhulgas põgusa ülevaate ka jõusaalitreeningust üldiselt, mis annab aluse ka hilisemaks iseseisvaks treeninguks. Seega kõik, kes pole ehk varem söandanud jõusaali samme seada, tulge!

TREENERID: AGNES-GERTRUD AAVASTE

 

Ringtreening

Treening algab korraliku soojendusega. Tunni vältel treenitakse süsteemselt kogu keha suuremaid lihasrühmi. Tempo on mõõdukas ja üldjuhul saab harjutuste raskusastet ise valida (muuta raskusi või valida erinevate variatsioonide vahel), kasutatakse erinevaid vahendeid. Sobib suurepäraselt alustajatele ja neile, kes soovivad kogeda mõnusat rühma energiat ning saada motivatsiooni koos treenides. Treening lõpeb lihaseid taastava venitamisega.

TREENER: MONIKA KRILLO