Aeroobsed ja lihtsamad treeningud

Ringtreening

Treening algab dünaamiliste venituste ja liikumistega, mis valmistavad keha koormuseks ette. Tunni vältel treenitakse süsteemselt läbi kogu keha. Tempo on mõõdukas ja üldjuhul saab harjutuste raskusastet ise valida. Treeningus on domineerivad just erinevad liikuvad harjutused, ei sooritata tugevaid jõuharjutusi, vaid kasutatakse peamiselt oma keharaskust. Sobib suurepäraselt nii alustajatele kui ka juba kogenud treenijale. Treening lõpeb venitusega.

TREENER: AGNES-GERTRUD AAVASTE

Algaja ABC

Treening, kus tunni esimeses osas tehakse lihtsamaid liikumisi, mis põhinevad erinevatel kergetel sammukombinatsioonidel, mida õpetatakse järk-järgult, nii et iga tunnis osaleja põhisammud ja liikumiskombinatsiooni selgeks saaksid. Tunni teises osas treenitakse tasakaalustatult kõiki lihasgruppe, kus erinevaid jõuharjutusi sooritades treenitakse lihasvastupidavust, jõudu, koordinatsiooni ja tasakaalu. 
Treeningu mitmekesistamiseks kasutatame ka erinevaid abivahendeid (hantlid, kummilindid, pallid ja ka oma keha raskust). 

TREENER: MONIKA KRILLO

Hot Brazilian Booty Lift

Rühmatreening on mõnus ja vaheldusrikas tund, kus treenitakse nii aeroobset kui ka lihasvastupidavust. Eesmärgiks on põletada rasvu ning anda toonust eelkõige jala ja tuharalihastele. Koormust tõstavad ka erinevad abivahendeid. Sobib kõigile olenemata vanusest ja soost! 

TREENER: MAI BUSCHMANN

Titaga Trenni

Titaga trenni treeningutele on oodatud treenima ema või isa koos oma lapsega, alates beebieast, kui laps tõstab juba pead kuni 3. eluaastani.
See on lõbus treening, kus saavad mõnusa koormuse nii vanem kui ka laps. Treeningu eesmärgiks on ühendada tore kvaliteetaeg füüsilise koormusega. Parandada vanema füüsilist vormi, tugevdada lihaseid ning arendada koordinatsiooni ja tasakaalu ka lapsel.

TREENER: MONIKA KRILLO

Hommikutreening

Hommikutreening on lihtne ja väga tõhus kogu keha lihaskonda hõlmav treening. 45 minutiline treening annab positiivse energia terveks päevaks ! 
Treeningus kasutatakse erinevaid vahendeid (bosu, stepipink, hantlid, kettad jm), mis annavad võimaluse teha harjutusi efektiivsemalt. Treening parandab lihasjõudu ja vastupidavust, parandab rühti ning põletab efektiivselt kaloreid.
Treening sobib nii algajale kui ka edasijõudnule!

TREENER: MAI BUSCHMANN

Retroburn

Pikema aeroobse osaga  tõhus treening, kus tehakse lihtsaid liikumiskombinatsioone, mis on kergesti järgitavad. Retroburn on efektiivne kalorite kulutaja, mis toimub laheda retro muusika saatel, tagades mõnusa nostalgilise emotsiooni.  Tunni teine pool koosneb lihasvastupidavusharjutustest, mis on suunatud probleemsematele piirkondadele (kõht, selg, tuhar jne), kasutatakse ka erinevaid abivahendeid.

TREENER: MONIKA KRILLO