Aeroobsed ja lihtsamad treeningud

Aeroburn

Treening algab lühikese soojendusosaga, millele järgneb pikem põhiosa (35 – 40 min), kus tehakse kergeid sammukombinatsioone ja palju kordusi. Tund sobib suurepäraselt alustajatele, et keha harjuks liikumisega ja kasutaks energiaallikana peamiselt rasvavarusid või edasijõudnutele treenijatele madalama ja keskmise pulsitasemega treeninguks. Tunni lihasosa on lühike ja seal keskendutakse kerelihastele. Treening lõpeb kiire venitusega.     

TREENER: MARIT RAUK, MONIKA KRILLO

Lihtne ja tõhus

Lihtsa ülesehitusega tund, mille eesmärgiks on põletada rasvu ning anda toonust ka lihastele. Tund algab soojendusega, millele järgnevad kolmest blokist koosnevad treeningtsüklid. Iga blokk koosneb liikuvast osast, lisaks erinevatele suurematele lihasgruppidele suunatud jõuharjutustest. Treeningu muudavad huvitavamaks ja tõstavad koormust erinevad abivahendeid -  BOSU, stepipingid, hantlid, kummilindid jne. Tunni teeb LIHTSAKS sammukombinatsioonide puudumine ning sobib nii meestele kui naistele olenemata vanusest! Treening lõpeb lihaseid taastava venitusega.

TREENER: AGNES - GERTRUD AAVASTE

 

Retroburn

Retroburn on efektiivne "rasvapõletustund", mis toimub laheda retro muusika saatel, tagades mõnusa nostalgilise emotsiooni. Pikema aeroobse osaga  tõhus trenn, kus tehakse lihtsaid liikumiskombinatsioone, mis on kõigile kergesti järgitavad. Tunni teine pool koosneb lihasvastupidavusharjutustest, mis on suunatud probleemsematele piirkondadele (kõht, selg, tuhar jne), kasutatakse ka erinevaid abivahendeid.

TREENER: MONIKA KRILLO

Step Fit

Treeningu lahutamatuks osaks on stepipink ja hea muusika. Tund algab soojendusega (5 min), millele järgneb kava õppimine (25-30 min). Sammukombinatsioonid on kerge kuni keskmise raskusastmega, liigume nii stepipingi ümber, peal kui üle. Tunni teises pooles (10-15 min) treenime käsi, kõhtu ja selga. Lõpetame venitusega. Ära karda proovida - kõik on kunagi alustanud!

TREENER: MARGIT LAEV